اطلاعیه شماره 1
شرکت توانیر در راستای راهبرد شایسته گزینی در دولت دوازدهم، از افراد واجد شرایط و علاقهمند به همکاری در
سمت مدیرکل دفتر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت توانیر از طریق پورتال وزارت نیرو و انتشار اطلاعیه در خبرگزاریها و وبسایتها دعوت به همکاری نمود و در بازه زمانی دوازده روزه (از 12 تا 23 اسفند 1398)، علاقهمندان و کسانی که خود را واجد شرایط احراز این موقعیت ارزیابی کردند، با تکمیل فرم و بیان سوابق تحصیلی، علمی و کاری، ضمن بهرهگیری مطلوب از این راهکار نوین، آمادگی خود را اظهار داشتند.
با قدرداني صميمانه از همه داوطلباني که در روند انتخاب
مدیرکل دفتر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت توانیر مشارکت داشته و از این فراخوان استقبال نمودند، اعم از همکاران ارجمند در بخشهاي مختلف وزارت نيرو، فعالان در عرصههای مختلف صنعت آب و برق و همچنین عزیزان خارج از مجموعه وزارت نیرو، بدینوسیله اطلاعات آماري زير در ارتباط با داوطلبان شرکتکننده در اين فراخوان به آگاهي میرسد:
- تعداد فرمهای تکمیلشده بالغ بر 39 نفر است که که 79.5 درصد شرکتکنندگان را آقايان و 20.5 درصد شرکتکنندگان را خانمها تشکيل میدهند..
- بيشترين تعداد تکمیلکنندگان فرم از لحاظ سني بين 35 تا 50 سال (71.7 درصد) است.
- از لحاظ مدرک تحصيلي افراد داراي مدرک کارشناسي (10.2 درصد)، کارشناسي ارشد (82 درصد) و دکتری (7.8 درصد) میباشند.
- از نقطه نظر محل خدمت فعلي، 33 درصد از تکمیلکنندگان فرم را همکاران وزارت نیرو تشکیل میدهند و 67 درصد ديگر را متقاضیان خارج از مجموعه وزارت نیرو شامل میشوند.
به آگاهي میرساند بر اساس فرآيند طراحیشده، غربالگري اوليه انجام گرفته و درخواستهای غیرقابلقبول ( با توجه به شرايط احراز ذکر شده در فراخوان ) حذف شدهاند. همچنین کميته بررسي صلاحيت داوطلبان متشکل از مديران ارشد ذیربط و خبرگان صنعت براي ارزيابي درخواستهای قابلقبول تشکیلشده است. بر اين اساس ضمن تشکر مجدد از همه داوطلبان گرامي و آرزوي توفيق روزافزون، اطلاعرسانی لازم به افرادی که واجد شرايط اوليه نبودهاند از طريق ايميل شخصي ايشان طي روزهاي آتي انجام خواهد شد و گزارش پيشرفت کار در اطلاعیههای بعدي از همين طريق به آگاهي خواهد رسيد.
=================
فراخوان انتخاب
مدیرکل دفتر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت توانیر
شرکت توانیر در راستاي راهبرد شايستهگزيني وزارت نيرو در دولت دوازدهم و ايجاد فرصتهاي برابر براي همه افراد واجد شرايط عمومي و تخصصي خدمتگزاري، از متخصصين داوطلب واجد شرايط براي همكاري در سمت «مدیرکل دفتر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت توانیر» دعوت به اعلام آمادگي مينمايد.
اهم وظایف مدیرکل دفتر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت توانیر
- تعالی مستمر وجهه عمومی و بین المللی شرکت توانیر بر پایه سرعت و دقت در اطلاع رسانی، و ارتباطات داخلی و خارجی
- کمک به ارتقاء فرهنگ مدیریت مصرف برق در مردم از طریق توسعه و بهبود اثربخشی کانالهای ارتباطی
- بالابردن سطح کیفیت سیاستها و راهبردهای ارتباطی داخلی و خارجی در سطح صنعت برق
- توسعه طرحهای ارتباطی و خبری و سایر امور وابسته به دفتر روابط عمومی و امور بین الملل در صنعت برق
- راهبری و توسعه وقایع ویژه صنعت برق اعم از طرح های حمایتی، نمایشگاهها، معرفی خدمات جدید، تبلیغات رسانهای، و سایر محصولات خبری و فرهنگی
- نظارت بر اجرای قوانین مربوطه و سیاستهای دولت جمهوری اسلامی ایران در رابطه با انتشار و دسترسی آزادانه به اطلاعات و حقوق شهروندی
- مدیریت پايگاههای اطلاعرسانی و خبری اینترنتی فارسی و انگلیسی شرکت توانیر و شرکتهای زیرمجموعه
- مدیریت ارتباط با رسانههای خارج از مجموعه توانیر و رعایت اصول پاسخگویی و اطلاع رسانی
- برقراری ارتباطات همسطح و متوازن با ذینفعان شرکت توانیر
- مدیریت برگزاری نشستها، همایشها، کنفرانسها، دیدارهای عمومی و سایر رخدادها در شرکت توانیر و اطلاعرسانی درخصوص آنها
- هماهنگی ارتباطات صنعت برق با دفتر روابط عمومی شرکت توانیر
- پایش اخبار و مطالب منتشرشده در رسانهها درباره صنعت برق و اطلاعرسانی درخصوص آنها به مدیران شرکت توانیر
- صیانت از حریم شرکت توانیر در مقابل فضاسازیهای رسانهای
- انجام مطالعات نظرسنجی و افکارسنجی عمومی و تخصصی در سطح صنعت برق و سایر گروههای ذینفع
- مدیریت ارتباطات و اطلاعرسانی در شرایط بحران و اطلاعرسانی سریع و فوقالعاده در هنگام بروز حوادث غیرمترقبه
- مشارکت در تدوین و مدیریت انتشار گزارشهای دورهای عملکرد صنعت برق
- مدیریت ارتباطات و اطلاعرسانی میان کارکنان و مدیران شرکت توانیر
- راهبری، ایجاد هماهنگی و نظارت بر عملکرد روابط عموميهای شرکتهای زیرمجموعه در سراسر کشور
- ساماندهی آرشیو اسناد اطلاعرسانی و روابط عمومی
- مدیریت اطلاعرسانی ملاقاتهای رسمی، سفرهای داخلی و خارجی مدیران ارشد شرکت توانیر و مدعوین خارجی
- مدیریت تشریفات و همکاریهای بین المللی مربوط به شرکت توانیر و شرکتهای زیر مجموعه
شرایط احراز سمت مدیرکل دفتر روابط عمومی و امور بین الملل
- برخورداری از صلاحیتهای عمومی بر اساس قوانین کشور
- کارمند رسمی یا پیمانی دستگاههای اجرایی موضوع ماده 5 قانون مدیریت خدمات کشوری و اعضای هیئت علمی رشتههای مرتبط در دانشگاههای دولتي
- مدرک تحصیلی حداقل کارشناسی ارشد در رشتههای تحصیلی مجموعه مدیریت (انواع گرایشها)، مدیریت امور فرهنگی، برنامه ریزی امور فرهنگی، فرهنگ و ارتباطات، علوم ارتباطات اجتماعی، علوم ارتباطات، فرهنگ و ارتباطات، تبلیغات و ارتباطات فرهنگی، روابط عمومی، روزنامه نگاری، مدیریت رسانه، علوم اجتماعی (ارتباطات اجتماعی) و سایر رشتههای مرتبط با روابط عمومی
- حداقل 6 سال سابقه فعالیت کار مدیریتی در زمینه مدیریت روابط عمومی مربوط به صنعت برق
- تسلط به دانش و مهارتهای مدیریت ارتباطات بین فردی، گروهی، سازمانی، اجتماعی و رسانهای
- دارای شناخت مناسب از صنعت برق و برنامه های دولت دوازدهم
- دارای سابقه تخصصی در یکی از حوزههای روابط عمومی بالاخص در موضوعات مرتبط با برق و انرژی
- مسلط به مهارتهای ارتباطات کلامی و نوشتاری در زبانهای فارسی و انگلیسی
- دارای ارتباطات مناسب با فعالان رسانهای (روزنامهها، خبرنگاران، خبرگزاريها و ...)
- آشنایی با نرمافزارهای کاربردی عمومی و نرمافزارهای تخصصی حوزه رسانه و ارتباطات
- تجربه خبرنویسی، ویراستاری و تدوین متون خبری
- آشنایی با حقوق و قوانین رسانه و روابط عمومی
*کارکنان شاغل در شرکت توانیر و شرکتهای زیرمجموعه که داری شرایط احراز این سمت باشند در اولویت قرار دارند.
مدارک مورد نیاز
1. نامه روکش فرم درخواست شامل متنی با حداکثر 800 کلمه که توضیح دهد ویژگیها و توانمندیهای متقاضی چگونه با نیازمندیهای سمت مدیرکل دفتر روابط عمومی و امور بین الملل متناسب است.
2. تکمیل فرم درخواست
3. اطلاعات کامل تماس
4. رزومه مدیریتی (حداکثر دو صفحه)
سایر مدارک لازم متناسب با اطلاعات فرم تکمیل شده در مراحل آتی اخذ خواهد شد.
توجه:
- تکميل فرم درخواست و ارسال مدارک صرفاً از طريق سايت امکانپذير است.
- ارزیابی شایستگیهای (عمومی- اختصاصی) متقاضیان توسط کميته بررسي صلاحيتها و بر اساس معیارها و امتیازدهی به متقاضیان انجام خواهد گرفت.
- حقوق و مزایا براساس قانون مدیریت خدمات کشوری و ابلاغیههای وزارت نیرو تعیین و برقرار میگردد.
- حضور مستمر مدیرکل در تهران و سکونت خانواده وی در محل خدمت الزامی میباشد.
- ثبت درخواست و طی فرآیند متقاضیان تا حصول نتیجه نهایی هیچگونه تعهدی را برای وزارت نیرو ایجاد نخواهد کرد.